عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود فارسی و آدرس DownloadFarsi.lxb.ir  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ایا از وبلاگ راضی هستید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 89
بازدید ماه : 527
بازدید کل : 58255
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل این صفحه را به اشتراک بگذارید

 

دانلود BlueStacks

| نسخه Rooted + Mod + Kitkat 4.4.2 |

نرم افزار اجرای بازی و برنامه های اندروید در کامپیوتر

| به همراه آموزش فارسی |

 

BlueStacks 2.2.18.6014 + Root / BlueStacks Game Manager 1.1.9.167 / BlueStacks Tweaker 3.12 / Bluestacks Easy Rootkit 3.2 + Mac نرم افزاری برای اجرای برنامه ها و بازی های نوشته برای اندروید بر روی کامپیوتر های رومیزی و لپ تاپ ها می باشد. نرم افزار BlueStacks با استفاده از فناوری LayerCake این امکان را به کاربرانش می دهد تا برنامه های کاربردی آندرویدی را در سیستم ویندوز کامپیوتر اجرا کنند. پس از نصب نرم افزار بلو استکس بر روی سیستم شما می توانید به طور مستقیم برنامه و بازی های آندرویدی را دانلود و نصب نمایید بدون اینکه از گوشی خود استفاده کنید.

برنامه بلو استکس با دقت بسیار به عنوان رابط بین ویندوز عمل می کند. با استفاده از این برنامه تمامی برنامه های آندرویدی اعم از بازی و نرم افزار در یک پنجره معمولی یا تمام صفحه (فول اسکرین) اجرا خواهد شد.  نرم افزار اجرای اندروید برای کامپیوتر از 12 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند. هم اکنون می توانید آخرین ورژن و نسخه جدید نرم افزار BlueStacks را به همراه نسخه روت شده به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت دریافت نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزارهای آندروید , کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: bluestacks BlueStacks App Player , اجرای اندروید بر روی ویندوز , اجرای اندروید در ویندوز , اجرای اندروید روی کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 969
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : downloadfarsi
ت : شنبه 24 / 1 / 1395

 

دانلود اپرا Opera

| +  نسخه Portable |

 

Opera 36.0 Build 2130.65 Final + Portable اپرا یکی از سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری میکند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. Opera تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر میدارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا Opera امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد.

مرورگر Opera با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوبترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد. شما هم اکنون می توانید آخرین ورژن مرورگر اپرا را از سایت دریافت نمایید.



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: Opera , آخرین ورژن اپرا , اپرا , برنامه opera , جدیدترین ورژن اپرا , دانلود opera , دانلود Opera Portable , دانلود آخرین نسخه مرورگر اپرا ,
:: بازدید از این مطلب : 934
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : downloadfarsi
ت : شنبه 24 / 1 / 1395

دانلود Throttle

| افزایش سرعت اینترنت |

 

Throttle 8.4.11.2016 نرم افزاری قدرتمند برای افزایش سرعت اتصالات اینترنت شما می باشد. نرم افزار Throttle از روش های گوناگون باعث افزایش سرعت بارگذاری صفحات وب در مرورگر شما می شود. با این نرم افزار قادر خواهید بود تا بازی ها، فیلم ها و فایل های خود را سریعتر از همیشه از اینترنت دانلود نموده و در صورتی که بصورت آنلاین بازی می نمایید، سرعت اجرای آن را افزایش می دهد.

این برنامه تنها با اتصال های اینترنت از نوع Dial-Up کار نمی کند بلکه با خطوط اینترنت پرسرعت مانند DSL ،ADSL،Cable ،ISDN نیز کار نموده و می تواند مدت زمانی را که برای دانلود فایل های فیلم بزرگ مورد نیاز می باشد را کاهش دهد. با استفاده از این برنامه پایداری اتصال خود به اینترنت را افزایش داده و از قطع شدت ارتباط اینترنت در کنار افزایش سرعت آن بهره ببرید.

این برنامه سرعت دانلود و آپلود فایل های شما را افزایش داده و حتی تا آخرین میزان بیتی (پهنای باند) که مودم شما قابلیت استفاده ازآن را دارد، آنرا بهینه سازی می نماید تا بهترین عملکرد ممکن رابرای شما به ارمغان آورد. شما هم اکنون می توانید این نرم افزار مفید را از سایت  دانلود دریافت نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: آخرین نسخه Throttle , آخرین ورژن Throttle , افزايش سرعت , افزايش سرعت adsl , افزايش سرعت dialup , افزايش سرعت ديال آپ ,
:: بازدید از این مطلب : 865
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : downloadfarsi
ت : شنبه 24 / 1 / 1395

 

دانلود برنامه تبدیل موبایل به کنترل تلویزیون برای اندروید

برنامه تبدیل گوشی به ریموت کنترل همه کاره اندروید

 

Smart IR Remote – AnyMote 4.0.2 یک نرم افزار بسیار جالب برای سیستم عامل اندروید است.آیا تعداد ریموت کنترل هایتان زیاد است؟ دوست دارید فقط با یک ریموت کنترل همه وسایل الکترونیکی مانند تلوزیون را کنترل کنید؟ شما میتوانید بازی نرم افزار بسیار جالب Smart IR Remote Universal تمامی کنترل ها را کنار بگذارید و اسمارت فون خود را به یک ریموت کنترل تبدیل کنید. شما میتوانید با نرم افزار تبدیل موبایل به کنترل تلویزیون برای اندروید و گوشی هوشمند خود 650 هزار دستگاه دیجیتالی را کنترل کنید.

فقط برای استفاده از این نرم افزار باید گوشی شما دارای مادون قرمز باشد وگرنه این نرم افزار بدردتان نمیخورد. این نرم افزار بر روی گلکسی اس 4 تست شده و جواب گرفته است. یکی از قابلیت های مهم این نرم افزار این است که وقتی تماسی داشته باشید نرم افزار به صورت خودکار صدای تلویزیون را کم میکند. پس اگر دوست دارید یک ریموت کنترل داشته باشید هم اکنون میتوانید برنامه تبدیل موبایل به کنترل تلویزیون برای اندروید را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت دانلود دریافت نمایید.

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزارهای آندروید , سرگرمی , پیشنهادی , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: Smart IR Remote Universal , برنامه ریموت کنترل برای اندروید , برنامه ریموت کنترل همه کاره اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 726
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : downloadfarsi
ت : شنبه 24 / 1 / 1395

 

دانلود Advanced Uninstaller PRO

نرم افزار حذف کامل برنامه های نصب شده در ویندوز و پاکسازی رجیستری

 

Advancde Uninstaller PRO 11.72 + Portable نرم افزار حذف کامل برنامه های نصب شده در ویندوز و مدیریت بیشتر بر برنامه هایی است که به طور خودکار شروع میشوند, اما این نرم افزار برای حل مشکل آن دسته از برنامه هایی را که از سیستم پاک نمی شوند یا حتی اجازه نصب نسخه جدید آن را نمی دهند بهترین انتخاب می باشد. برای حفظ حریم شخصی شما نیز این برنامه توسط ویژگی Cleaner خود لیستی از صفحات وب که در هیستوری مانده اند را پاک می کند.  برنامه Advanced Uninstaller PRO قابلیت حذف تمامی برچسب های آسیب دیده را دارا میباشد و می تواند فایل های موقت ویندوز و اینترنت اکسپلورر و برنامه های کاربردی دیگر را شناسایی و حذف کند.
نسخه جدید نرم افزار Advanced Uninstaller PRO قابلیت پاک کردن ریجیستری ویندوز را هم دارا میباشد و قابلیت Defragmenter و بهینه سازی ویندوز نیز در نرم افزار وجود دارد تا بوسیله آن ریجیستری ویندوزتان سریع تر و تمیز تر و آسان و مقرون به صوفه نگه داشته شود. این برنامه یک نسخه پشتیبان از ریجیستری تهیه می کند تا شما براحتی سیستم های فایل های ضروری ویندوز را که آسیب دیده و یا از دست رفته است بازگردانی کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Advanced Uninstaller Pro را از سایت  دانلود دریافت نمایید.



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: Advanced Uninstaller PRO Uninstaller , برنامه حذف کامل فایل ها , پاک کردن ریجیستری , حذف برنامه های نصب شده ,
:: بازدید از این مطلب : 796
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : downloadfarsi
ت : شنبه 24 / 1 / 1395

 

 

دانلود موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox

| + نسخه فارسی + Portable |

 

Mozilla Firefox 45.0.1 Final x86/x64 + Farsi + Portable مرورگر موزیلا فایرفاکس جزو محبوبترین و پر استفاده ترین مرورگر در میان کاربران می باشد. یکی از دلایل محبوبیت این مرورگر وجود افزونه های زیاد و پر کاربرد آن می باشد. موزیلا مرورگری امن، پرسرعت، قدرتمند ، منعطف و با امکانات فراوان است. مرورگر فایرفاکس توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing در یک پنجره ی  و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up می باشد.

امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما از ویژگی های برتر نرم افزار است. محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی مرورگر Mozilla Firefox افزوده است. شما هم اکنون می توانید آخرین ورژن و جدیدترین نسخه نرم افزار موزیلا فایرفاکس را به صورت رایگان از سایت دریافت نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: Mozilla Firefox , آخرین نسخه فایرفاکس , اخرين ورژن موزيلا , برنامه Mozilla Firefox , جدیدترین ورژن mozilla firefox , دانلود firefox ,
:: بازدید از این مطلب : 936
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : downloadfarsi
ت : پنج شنبه 19 / 1 / 1395

 

دانلود منیجر Internet Download Manager

| به همراه کرک و پچ جدید |

 

دانلود منیجر Internet Download Manager 6.25 Build 14 Final Retail + Portable یا IDM نرم افزار اینترنت دانلود منیجر یکی از قویترین نه بلکه قویترین و بهترین نرم افزار دانلود می باشد. نرم افزار IDM می تواند سرعت دانلود شما را تا 5 برابر یا %500 افزایش دهد. نرم افزار آی دی ام با تمامی مرورگرها و سیستم عامل های موجود سازگاری کامل را دارد. با نصب نرم افزار دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV دانلود کنید.

همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید . شما از طریق برنامه Internet Download Manager می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید. از ویژگی های نرم افزار IDM می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمان بدنی دانلود ها و … اشاره کرد. شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدید ترین ورژن نرم افزار دانلود منیجر Internet Download Manager را از سایت دریافت نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: Internet Download Manager , آخرین نسخه Internet Download Manager , آخرین نسخه اینترنت دانلود منیجر ,
:: بازدید از این مطلب : 809
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : downloadfarsi
ت : پنج شنبه 19 / 1 / 1395

 

دانلود فلش پلیر Adobe Flash Player

 

Adobe Flash Player 21.0.0.197 Final x86/x64 فلش پلیر نرم افزار معروفیست که مورد نیاز تمام مرورگر هاست. شما برای مشاهده کلیپ های سایت های اشتراک ویدیو (مانند یوتیوب )، تبلیغات سایت ها، انجام بازی های آنلاین و … به  نرم افزار فلش پلیر نیاز دارید.

برنامه فلش پلیر برای مرورگرهای گوگل کروم Google Chrome ، موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox، نت اسکیپ Netscape، سافاری Safari، اینترنت اکسپلورر Internet Explorer، اپرا Opera،  AOL، + اجرای فایلهای فلش در ویندوز XP و 7 و 8 و 10 مورد نیاز و قابل نصب می باشد. شما می توانید جدید ترین نسخه و آخرین ورژن فلش پلیر را به صورت رایگان از سایت دریافت نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: Adobe Flash Player flash player , آخرین ورژن فلش پلیر , باز کردن فیلم های یوتیوب , باز کردن ویدیو های یوتیوب , برنامه فلش پلی ,
:: بازدید از این مطلب : 826
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : downloadfarsi
ت : پنج شنبه 19 / 1 / 1395

 

 

دانلود گوگل کروم Google Chrome

 

Google Chrome 49.0.2623.110 Final x86/x64 + Portable گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنتی متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی گوگل کروم برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد. این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های این برنامه می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود.

مرورگر گوگل کروم شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های Google Chrome می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر می دهد. این برنامه بر روی ویندوز xp, سون 7 و 8 قابل نصب است. هم اکنون می توانید آخرین ورژن و نسخه جدید مرورگر گوگل کروم رو از سایت با لینک مستقیم و به صورت رایگان دریافت نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: Google Chrome , آخرین نسخه گوگل کروم , آخرین ورژن گوگل کروم , جدیدترین نسخه گوگل کروم , دانلود Google Chrome ,
:: بازدید از این مطلب : 1368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : downloadfarsi
ت : پنج شنبه 19 / 1 / 1395

 

 

دانلود KMPlayer

| نرم افزار کا ام پلیر – پخش فایل های صوتی و تصویری |

 

KMPlayer 4.0.6.4 + Portable کا ام پلیر نرم افزار قدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری است که در عین کم حجم بودن قادر به پخش تقریبا 99 درصد فرمت های صوتی و تصویری در ویندوز کامپیوتر شما می باشد. نرم افزار KMPlayer نرم افزاری بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا می باشد. هرکاربری که یک بار برنامه کام پلیر را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار نرم افزار بر این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت فیلم یا موسیقی و آهنگ را اجرا نماید.

برنامه KMPlayer با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هر فرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد برنامه کام پلیر می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. شما هم اکنون می توانید نسخه جدید و آخرین ورژن نرم افزار KMPlayer کا ام پلیر را از سایت دریافت نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: KMPlayer , دانلود KMPlayer , دانلود KMPlayer 2015 , دانلود KMPlayer 2016 , دانلود KMPlayer 4 , دانلود kmplayer آخرین ورژن ,
:: بازدید از این مطلب : 753
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : downloadfarsi
ت : پنج شنبه 19 / 1 / 1395

 

 

دانلود WinRAR

|+ نسخه فارسی + Portable |

 

WinRAR 5.31 Final x86 & x64 + Portable + Farsi وینرار یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. برنامه WinRAR وینرار می تواند فایل های با فرمت RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE را از حالت فشرده خارج کند.

 

از مهمترین قابلیت های نرم افزار وین رر می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که برنامه وین رار نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید. شما هم اکنون می توانید آخرین ورژن و نسخه جدید نرم افزار winrar را به همراه کرک برای نسخه های 32 بیتی و 64 بیتی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت دریافت نمایید.



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: WinRAR , آخرین ورژن WinRAR , دانلود WinRAR , دانلود winrar 2015 , دانلود winrar 32بیتی , دانلود winrar 32bit , دانلود WinRAR 5 ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : downloadfarsi
ت : پنج شنبه 19 / 1 / 1395

 

 

 

دانلود Adobe Acrobat Reader

 

Adobe Acrobat Reader DC 2015.010.20060 نرم افزار مدیریت و مشاهده فایل های PDF پی دی اف می باشد . می دانید که کمپانی Adobe از بزرگ ترین شرکت های ساخت نرم افزار های گرافیکی و … می باشد . نرم افزار ادوبی ریدر برای مدیریت و مشاهده کتاب های الکترونیک PDF استفاده می شود ، نرم افزار ادوب ریدر محصولی از شرکت غول آسای Adobe می باشد ، که به تازگی جدیدترین نسخه آن را با تغییراتی جزئی ارائه نموده است.
امروزه با افزایش کاربران دستگاه های کتاب خوان و تبلت و … استفاده بیش از پیش عموم مردم از کتاب های الکترونیکی ، ضرورت به همراه داشتن یک نرم افزار خوب و کامل برای مدیریت و مشاهده ی این گونه کتاب ها و یا فایل های با پسوند پی دی اف PDF ، بسیار احساس می شود . محیط کاربری نرم افزار Adobe Reader XI  به صورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امکانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار شما قرار خواهد داد . جالب است بدانید که پس از نصب برنامه ادوب ریدر ، کلیه فایل های PDF موجود در سیستم شما به صورت خودکار تحت پوشش  قرار خواهند گرفت و در هنگام برخورد کاربر به این فایل ها، با یک دابل کلیک ساده اجرا می شوند و محتویات آن ها قابل مشاهده خواهد بود .
در این نسخه نرم افزار ادوب ریدر  قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی دستگاه شما اضافه خواهد شد ، که قادر است محتوای فایل های PDF را که از تصاویر گرافیکی و سه بعدی بهره می برند را با کیفیت مطلوب تر و سرعت بالاتر به نمایش در بیاورد . شما هم اکنون می توانید ورژن جدید و آخرین نسخه نرم افزار Adobe Acrobat Reader را از سایت دریافت نمایید.



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: Adobe Reader Adobe Reader XI , آخرین ورژن Adobe Reader , ادوب ریدر , برنامه ادوب ریدر , دانلود acrobat reader 11 ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : downloadfarsi
ت : پنج شنبه 19 / 1 / 1395

 

 

دانلود تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز

دانلود Telegram Desktop

 

تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز Telegram Desktop 0.9.40 + Portable / Mac / Linux نام نسخه دسکتاپ سرویس محبوب کمپانی Telegram LLC برای سیستم عامل ویندوز ، مک و لینوکس است. اکنون می توانید از تمامی امکانات مسنجر Telegram در سیستم عامل ویندوز نیز استفاده کنید. بنابراین امکانات ارتباطی محبوب قدرتمند نرم افزار تلگرام برای اندروید iOS و ویندوز نیست ؛ اکنون می توانید در دستگاه های دسکتاپ نیز از این سرویس نهایت استفاده را کنید. سرویس Telegram ابزاری ارتباطی و بسیار قدرتمند و پرسرعت است که شما را قادر می سازد از یک اکانت تلگرام ، در چندین پلت فرم به طور همزمان و با حفظ تمامی محتویات و تاریخچه پیام های ارسالی و دریافتی استفاده کنید.  در اپلیکیشن تلگرام می توانید به دوستان خود پیام های متنی ، تصویری ، ویدیویی و… ارسال کنید ، همچنین امکان به اشتراک گذاری انواع فرمت ها از قبیل ZIP ، PDF ، DOC و… نیز وجود دارد ، در تلگرام می توانید گروه هایی حاوی 200 عضو تلگرام ایجاد کنید و به گفتگوی گروهی پیرامون مشاغل و موضوعات آموزشی بپردازید.

برخلاف سایر ابزارهای ارتباطی ، Telegram یک سرویس مبتنی بر فضای ابری با بالاترین درجه امنیتی است که با الگوریتم هایی پیچیده رمزگذاری شده اند ، شما با راه اندازی اکانت تلگرام خود در دستگاه ها ثانویه ، متوجه نمایش تمامی پیام های ارسالی و دریافتی دستگاه اولیه ، در دستگاه جدید خواهید بود ! سرویس ابری به شما این امکان را می دهد که تمامی محتوای ارسالی و دریافتی خود را در تمامی دستگاه ها و در هر نقطه ای از دنیا به همراه داشته باشید. با آنکه تنها تقریبا 2 سال از در دسترس قرار گرفتن سرویس Telegram می گذرد ، هم اکنون می توان تلگرام را به پرطرفدارترین و موفق ترین اپلیکیشن ارتباطی در تمامی دستگاه ها و پلت فرم ها به شمار آورد. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، جدیدترین نسخه از کلاینت ارتباطی Telegram دسکتاپ را متناسب با سیستم عامل های ویندوز ، لپ تاپ ، مک و لینوکس برای شما کاربران دستگاه های دسکتاپ آماده کرده ایم. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز را از ادامه مطلب وب سایت دریافت نمائید.



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: Telegram Desktop , آخرین ورژن تلگرام برای مک , آخرین ورژن تلگرام برای ویندوز , آخرین ورژن تلگرام دسکتاپ , تلگرام برای لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : downloadfarsi
ت : پنج شنبه 19 / 1 / 1395

 

 

دانلود BlueStacks

| نسخه Rooted + Mod + Kitkat 4.4.2 |

نرم افزار اجرای بازی و برنامه های اندروید در کامپیوتر

| به همراه آموزش فارسی |

 

BlueStacks 2.1.16.5938 + Root / BlueStacks Game Manager 1.1.9.167 / BlueStacks Tweaker 3.12 / Bluestacks Easy Rootkit 3.2 + Mac نرم افزاری برای اجرای برنامه ها و بازی های نوشته برای اندروید بر روی کامپیوتر های رومیزی و لپ تاپ ها می باشد. نرم افزار BlueStacks با استفاده از فناوری LayerCake این امکان را به کاربرانش می دهد تا برنامه های کاربردی آندرویدی را در سیستم ویندوز کامپیوتر اجرا کنند. پس از نصب نرم افزار بلو استکس بر روی سیستم شما می توانید به طور مستقیم برنامه و بازی های آندرویدی را دانلود و نصب نمایید بدون اینکه از گوشی خود استفاده کنید.

برنامه بلو استکس با دقت بسیار به عنوان رابط بین ویندوز عمل می کند. با استفاده از این برنامه تمامی برنامه های آندرویدی اعم از بازی و نرم افزار در یک پنجره معمولی یا تمام صفحه (فول اسکرین) اجرا خواهد شد.  نرم افزار اجرای اندروید برای کامپیوتر از 12 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند. هم اکنون می توانید آخرین ورژن و نسخه جدید نرم افزار BlueStacks را به همراه نسخه روت شده به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت دریافت نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزارهای آندروید , پیشنهادی , کاربردی , کامپیوتر , کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: bluestacks BlueStacks App Player , اجرای اندروید بر روی ویندوز , اجرای اندروید در ویندوز , اجرای اندروید روی کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 376
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : downloadfarsi
ت : پنج شنبه 19 / 1 / 1395

 

 

دانلود ویندوز 10 Windows 10 AIO

| تمام نسخه های نهایی ویندوز 10 |

  Home + Enterprise + Professional – English – Build: 10586

 

Windows 10 4in1 10586 x86/x64 March 2016 یک بسته کامل از سیستم عامل ویندوز 10 کمپانی مایکروسافت است. همانطور که از نام این بسته پیداست ، در این مجموعه 6 نسخه مختلف از سیستم عامل ویندوز 10 در یک فایل گنجانده شده اند. نسخه های AIO از سیستم عامل های ویندوز به کلمه All In One اشاره دارند ؛ بدین معنا که شما با دانلود یک پکیج سیستم عامل ویندوز ، تمامی نسخه های ارائه شده از آن را در اختیار خواهید داشت. برای مثال در این پکیج سیستم عامل Microsoft Windows 10 AIO 6 in 1 ، ما شاهد 6 نسخه مختلف از این سیستم عامل هستیم که می تواند بر روی کامپیوترهای شما نصب گردد. این نسخه ها عبارتند از : Home Premium ، Enterprise و Professional نسخه های 32 بیتی و 64 بیتی ! سیستم عامل ویندوز 10 محیطی جذاب و ساده را به رایانه و لپ تاپ های شما خواهد آورد ، گویی که شما به یک متخصص کامپیوتر تبدیل شده اید ! منوی استارت اکنون بازگشته و شما می توانید مجموعه ای از اپلیکیشن های مورد علاقه تان را به عنوان Favorite های خود انتخاب کنید. با وجود اینکه تنها چند روز از عرضه نسخه نهایی ویندوز 10 می گذرد ، تاکنون میلیون ها کاربر از این سیستم عامل در دستگاه های خود استفاده کرده اند. Windows 10 با حذف مرورگر پیش فرض و قدیمی Internet Explorer ، با مرورگری جدید با نام Microsoft Edge پا به این عرصه نهاده است. در این مرورگر می توانید یادداشت های خود را به صورت مستقیم یادداشت کنید و از همین بخش آنان را با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین با هبره گیری از قابلیت محبوب Cortana3 ، دستورات کوتاه شما موجب اجرای سریع آنان در ویندوز 10 خواهند شد !

در ویندوز 10 می توانید در یک نما ، همزمان 4 اپلیکیشن را به طور زنده ببینید و تمامی آنان را ویرایش کنید. حتی اگر به تعداد بیشتری از این فضاها احتیاج داشته باشید می توانید با ساخت یک دسکتاپ مجایزی این امر را میسر سازید. فروشگاه محبوب Windows Store نیز به طور کاملا یکسان و همزمان در تمامی دستگاه های ویندوزی شما نظیر PC ، لپ تاپ ، اسمارت فون و یا تبلت های شما وجود داشته و می توانید خریدهای خود را به طور مستقیم در فروشگاهی ادغام شده با سیستم عامل انجام دهید. Cortana3 در طول روز همواره با شماست و می توانید از این دستیار صوتی خود نهایت استفاده را ببرید. Cortana3 همچنین بهترین یادآور شماست ! به کمک او هیچ چیز را فراموش نمی کنید و تمامی کارها را در رأس زمان تعیین شده انجام می دهید. Windows 10 اپلیکیشن های شما را به شیوه ای خارق العاده به اجرا می گذارد ! از این پس تمامی اپلیکیشن های شما صرف نظر از دستگاه مورد استفاده تان قادر به انجام وظیفه در انواع نمایشگر ها است. هم اکنون می توانید نسخه فینال و نهایی Windows 10 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان دریافت نمایید.



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Windows 10 , دانلود Windows 10 2015 , دانلود Windows 10 AIO , دانلود Windows 10 Enterprise ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : downloadfarsi
ت : پنج شنبه 19 / 1 / 1395

 

 

دانلود ESET Smart Security

اسمارت سکوریتی آنتی ویروس نود 32

 

ESET Smart Security 9.0.375.0 Final x86/x64 نسخه ی نهایی آنتی ویروس نود 32 اسمارت سکوریتی شرکت بزرگ ESET یعنی ESET Smart Security را برای کاربران همیشگی آماده دانلود کرده ایم . آنتی ویروس ، اینترنت سکوریتی ، اسمارت سکوریتی و … تعدادی از محصولات این شرکت بزرگ می باشند که بیشتر ما این تولید کننده ی نام آشنا را ، با برند NOD32 می شناسیم .  آنتی ویروس نود 32 یکی از محبوب ترین نرم افزار های امنیتی در سراسر جهان می باشد . این محبوبیت به دلایل مختلف از جمله عدم کند شدن سیستم در هنگام استفاده از نرم افزار آنتی ویروس ، امکان به روز رسانی سریع و آسان ، امکان به روز رسانی آفلاین ، قدرت بالا و … می باشد .

از این رو کاربران ایرانی همیشه به دنبال جدید ترین نسخه ی نرم افزار آنتی ویروس نود 32 NOD32 ESET Smart Security می باشند ، اما نکته ی جالب این است که بسیاری از ما ، نود 32 را به اسم آنتی ویروس می شناسیم ! در صورتی که نود 32 محصولات دیگری نیز دارد . مانند نرم افزار فوق العاده جامع ESET Smart Security که کلکسیونی از برنامه های امنیتی را در خود جای داده است ، که شامل AntiVirus برای شناسایی و نابودی جدید ترین ویروس های رایانه ای ، AntiSpam برای  کنترل نامه های الکترونیکی و حفظ امنیت اطلاعات شما در فضای مجازی ، AntiSpyware به منظور مبارزه با بد افزار ها و نرم افزارهای جاسوسی ، و در آخر FireWall که مانند سدی قدرتمند در مقابل نفوذ هکر ها و ویروس ها و … می باشد .

با توجه به توضیحاتی که برای شما عزیزان ارائه کرده ایم ، پیشنهاد می کنیم که از این به بعد از نسخه ی اسمارت سکوریتی نود 32 استفاده نمایید ، زیرا امنیت سیستم شما را در تمامی زمینه ها تضمین خواهد کرد . شما هم اکنون می توانید ورژن جدید و آخرین نسخه آنتی ویروس نود 32 را به صورت رایگان دریافت نمایید.



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: آخرین ورژن NOD32 Antivirus , آخرین ورژن آنتی ویروس نود 32 , آنتی ویروس NOD32 Antivirus , آنتی ویروس نود ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : downloadfarsi
ت : پنج شنبه 19 / 1 / 1395

 

 

دانلود Dubsmash برای اندروید

| نرم افزار دابسمش برای اندروید |

 

Dubsmash 1.17.0 دابسمش نام اپلیکیشنی جدید و محبوب است که این روزها ، نام آن را بسیار می شنویم ! به کمک این اپلیکیشن ، کاربران می توانند قطعه ای از صدای ضبط شده از یک فیلم ، سریال ، موزیک و یا کلیپ های جذاب شبکه های اجتماعی را انتخاب کرده و بر روی آن “لب” بزنند. با این کار ، شما یک ویدیوی جذاب دابسمش ساخته اید ! شبکه های اجتماعی ، همواره همراه با خودشان ، سرگرمی های جدیدی را مُد می کنند ؛ یکی از معروف ترین آنان عکس های سلفی بود که در سال گذشته ، شاهد رشد بی سابقه آن در جای جای صفحات اجتماعی بودیم. اما دابسمش یکی دیگر از سرگرمی هایی است که می توان نام آن را در شبکه های اجتماعی ، شبکه های تلویزیونی و … نیز شنید ! به کمک این اپلیکیشن شما می توانید صدا گذاری روی تصویر خود و یا دوستانتان را با صداهایی جذاب انجام دهید !

دابسمش یا روش صدا گذاری روی تصویر ، سلفی ویدیویی جدیدی است که کاربران ایرانی را به شدت درگیر خود کرده است. حتی ما که اکنون در حال نگارش این مطلب برای شما هستیم ، تاکنون چندین دابسمش خاطره انگیز را با دوستان خود ساخته و لحظات خوشی را پس از تماشای آن سپری کرده ایم ! از این رو شما را دعوت می کنیم که شما هم با دانلود اپلیکیشن رسمی دابسمش و جستجوی صدای دلخواه خود ، یک ویدیوی سلفی تهیه کرده و بر روی صدای در حال پخش لب بزنید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. هم اکنون می توانید نرم افزار Dubsmash را با لینک مستقیم و به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Dubsmash :

– امکان تهیه ویدیوهای سلفی با صداگذاری روی تصویر

– امکان انتخاب از میان مجموعه ای از صداهای خواننده ها ، کلیپ های خنده دار شبکه های اجتماعی و…

– امکان اضافه کردن صدای دلخواه به اپلیکیشن

 

ویژگی های نسخه مود شده :

– حذف تبلیغات اپلیکیشن

– حذف واترمارک Dubsmash

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Dubsmash1 Dubsmash2 Dubsmash3 Dubsmash4



:: موضوعات مرتبط: نرم افزارهای آندروید , ارتباط و مسنجر , سرگرمی , عکاسی و فیلم برداری , مولتی مدیا , ,
:: برچسب‌ها: آخرین ورژن Dubsmash برای اندروید , آخرین ورژن دابسمش برای اندروید , برنامه دابسمش برای اندروید , دانلود Dubsmash برای اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : downloadfarsi
ت : پنج شنبه 19 / 1 / 1395

nod32-offline-update

تاریخ آخرین آپدیت : ۱۹ تیر ۱۳۹۲

آنتی ویروس NOD32 و نسخه فایروال دار آن یعنی Smart Security به دلیل سرعت و حجم آپدیت های کم در بین کاربران ایرانی محبوبیت خوبی کسب کرده اند. همچنین این نرم افزار به فایل ها اشکال بی مورد وارد نمی کند و همین باعث شده است که حرفه ای ها هم به سمت استفاده از این آنتی ویروس بروند. تنها مشکل این برنامه عدم به روز رسانی از طریق فایل آپدیت است و برای همین بر روی سیستمی که به اینترنت متصل نیست استفاده از آن تقریبا بی فایده است. سایت ای افــ دانلود با روشی خاص توانسته است این نرم افزار ها را به طور کامل و بدون کوچکترین اتصال به اینترنت به روز رسانی کند. این فایل ها نرم افزار امنیتی نود ۳۲ را در کلیه نسخه های ۳ و ۴ و ۵ و ۶ ائم از ۳۲ بیت و ۶۴ بیت را به روز رسانی می کند.




:: برچسب‌ها: آپدیت آفلاین نود سی و دو , ESET Offline Update 8280 ,
:: بازدید از این مطلب : 1193
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : downloadfarsi
ت : دو شنبه 29 / 4 / 1392

kaspersky-offline-update

تاریخ آخرین آپدیت : ۲۶ تیر ۱۳۹۲

یکی از قدرتمند ترین و معروف ترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی روسی Kaspersky است که قطعآ اکثر شما Anti-Virus و Internet Security این شرکت را می شناسید. برای اینکه بتوان نرم افزار آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی این شرکت را در بالا ترین حد خود از نظر امینتی قرار داد باید به صورت روزانه اقدام به آپدیت آنها نمود. بنابراین توصیه سایت ای افــ دانلود به کاربران این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند. در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس و یا اینترنت سکوریتی شما آپدیت خواهد شد.

 



:: برچسب‌ها: آپدیت آفلاین کاسپرسکی , Kaspersky Offline Update ,
:: بازدید از این مطلب : 776
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : downloadfarsi
ت : دو شنبه 29 / 4 / 1392

eset-nod32-antivirus

ESET NOD32 آنتی ویروسی قدرتمند، محصولی از کمپانی Eset است که از سیستم قدرتمندی برخوردار بوده که نهایت سعی خود را برای جلوگیری از نفوذ ویروس ها به رایانه شما میکند. شرکت Eset، این محصول را بیشتر برای کاربران حرفه ای در نظر گرفته است، در واقع این نرم افزار برای کاربرانی که قصد دارند مسائل حفاظتی رایانه خود را تا بالاترین سطح ممکن تنظیم کنند ایده آل است.

Nod32 از روش های مختلفی برای تشخیص ویروس ها استفاده میکند و عمدتاً بر پایه دو روش اکتشافی (heuristic) (یعنی پیش بینی هوشمندانه نسبت به فایل هایی مشکوک به آلودگی هستند) و تشخیص امضاء کار میکند، این امضاء ها به صورت خودکار در قالب فایل های نسبتاً کوچک به سرعت از اینترنت دریافت شده و برنامه را در کمترین زمان ممکن (حتی برای کاربران DialUp)  به روز رسانی میکند. زیبایی این برنامه بیشتر در این امر است که توانسته کارایی عالی را با حجم کوچک و ساختار ساده و بدون کمترین اختلال، در هم آمیزد. Nod32 برای آن دسته از کاربرانی که از نصب نرم افزار های امنیتی بزرگ (که عملا از قدرت و کارایی سیستم می کاهند و کاربر را سوال پیچ میکنند) خسته شده اند، انتخابی ایده آل است، چراکه این برنامه کار خود را به آرامی در پس زمینه سیستم انجام داده و هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد کرد. این برنامه قادر است تک تک درایو ها یا پوشه های انتخابی شما را ویروس یابی کرده و حتی در حین مرور  اطلاعات کامپیوتر، در صورت مواجه شدن با ویروس، این موضوع را  بصورت خودکار به اطلاع شما برساند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ESET NOD32 Antivirus:
- ThreatSense® technology چک کردن کد ها برای پیدا کردن برنامه های مخرب مانند ویروس ها، برنامه های جاسوسی و …
- جستجو کننده ای بی نظیر و هوشمند برای پیدا کردن File هایی که مشکوک به آلودگی های جدید و ناشناخته هستند
- محافظت از تمام راه های نفوذ ویروس ها به سیستم شامل : SMTP، POP3، HTTP و all local و removable media
- جلوگیری از اجرا و انتشار File های آلوده به ویروس
- توانایی پاک کردن برنامه های مخرب فعال در حافظه
- پاک کردن آلودگی از File هایی که فقط خواندنی هستند. (مانند File های DLL در حال اجرا)
- اجرای خودکار در هنگام بالا آمدن ویندوز
- آپدیت ساعتی آنتی ویروس و کم حجم بودن حجم آپدیت های دانلود شده (مناسب برای سرعت های پایین)
- اسکنر بسیار دقیق
- پاک کردن ایمیل شما از ویروس ها و تضمین امنیت آن
- تشخیص اتوماتیک درایوهای فلش و USB و پیشنهاد اسکن برای آن ها
- ابزار های سیستم
- توانایی دفاع از خود در برابر نرم افزار های مخرب و ناتوان کننده
- بهبود بسیاری از قابلیت های پیشین
- و …

 



:: برچسب‌ها: آنتی ویروس نود سی و دو , ESET NOD32 Antivirus v6 ,
:: بازدید از این مطلب : 581
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : downloadfarsi
ت : دو شنبه 29 / 4 / 1392

kaspersky

تاریخ آخرین آپدیت : ۱۶ اسفند ۱۳۹۱

در صورت نیاز به کلید های جدید می توانید همیشه به همین مطلب مراجعه کنید . این مطلب هر چند روز یک بار آپدیت می شود .Kaspersky Keys کلید ها و سریال های جدید و نهایی آنتی ویروس واینترنت سکیورتی قدرتمند و پر آوازه ی کاسپر اسکای . شما با در دست داشتن این کلیدهای و یا سریال های جدید قادر خواهید بود آنتی ویروس خودر را آپدیت کنید تا سیستم خود را در برابر حملات ویروس ها , تروجان ها , اسپم ها و … در امان نگاه دارید . در صورتی که قادر به فعال کردن آنتی ویروس یا اینترنت سکیورتی خود نیستید می توانید از اینجا این آموزش رو فرا بگیرید . شما می توانید برای فعال و آپدیت کردن آنتی ویروس کاسپراسکای خود یا از کلید و یا سریال های موجود استفاده نمایید .

 



:: برچسب‌ها: کلید های جدید کاسپر اسکای ۲۰۱۱ – ۲۰۱۲ – ۲۰۱۳ , Kaspersky Keys ,
:: بازدید از این مطلب : 727
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : downloadfarsi
ت : دو شنبه 29 / 4 / 1392

hide-ip

نرم افزار Hide IP Easy به راحتی از حریم خصوصی شما بر روی اینترنت محافظت می کند. هکرها و سارقان هویت در حال تلاش برای استفاده از آدرس IP شما برای بدست آوردن هرگونه اطلاعات نظیر آدرس منزل، اطلاعات مربوط به کارت های اعتباری، اطلاعات امنیت اجتماعی، حساب های بانکی و سایر اطلاعات شخصی هستند. در واقع، حفظ حریم خصوصی شما ساده و آسان است. استفاده از Hide IP Easy برای مخفی کردن آی پی واقعی خود با یک آی پی جعلی، گشت و گذار ناشناس، جلوگیری از نظارت هکرها بر فعالیت های خود، ارائه رمزگذاری کامل از فعالیت های آنلاین با یک کلیک امکان پذیر است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Hide IP Easy:
- اختصاص آدرس های IP جعلی و محافظت در برابر هکرها
- محافظت از هویت شما
- گشت و گذار ناشناس وب سایت ها
- انتخاب مکان فیزیکی IP شما
- ارسال ناشناس ایمیل
- فعالیت در سایت ها و انجمن هایی که آدرس آی پی شما را مسدود کرده اند
- مخفی کردن آدرس IP
- و …




:: برچسب‌ها: نرم افزار ضد جاسوس , نرم افزار پنهان کردن ip , نرم افزار پنهان کردن آی پی ,
:: بازدید از این مطلب : 606
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : downloadfarsi
ت : دو شنبه 29 / 4 / 1392

Google-Drive

همانطور که میدانید، کمپانی گوگل جدیدا سرویس جدید خود به نام گوگل درایو را معرفی کرده است. سرویس جدید گوگل که قابلیت های ذخیره و دسترسی فایل های مختلف در فضای اینترنتی یا همان ابری را به شما می دهد Google Drive نام دارد و از امروز با در اختیار گذاشتن ۵ گیگابایت فضای رایگان برای ذخیره ی ویدیو ها . اسناد . تصاویر و فایل های دیگر شما در دسترس است. همچنین قابلیت های گوگل Docs هم در دسترس است. کاربران می توانند با پرداخت مبلغ ۲٫۴۹ دلار ماهانه از ۲۵ گیگابایت یا ۴٫۹۹ دلار از ۱۰۰ گیگابایت یا ۴۹٫۹۹ دلار از یک ترابایت فضای کلود بهره مند شوند. Google Drive این نرم افزار بر روی سیستم شما نصب میشود و شما به راحتی میتوانید به اطلاعات خود دستیابی داشته باشید .

 



:: برچسب‌ها: برنامه درایو گوگل , هاست رایگان , هاست مجانی , پردازش ابری , کلاود , کلود , گوگل , گوگل drive , گوگل درایو ,
:: بازدید از این مطلب : 568
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : downloadfarsi
ت : دو شنبه 29 / 4 / 1392

Virtual-Box

VirtualBox 4.2.6.82870 نرم افزاری قدرتمند که امکان اجرای چند سیستم عامل مجازی را در یک سیستم عامل فراهم می کند. برای مثال امکان اجرای لینوکس را در ویندوز فراهم می کند بدون این که لازم باشد سیستم ریست شود و یا منوی خاصی برای نوع فرمت بندی هارد تعریف شود.این نرم افزار که از محیط کاربری بسیار ساده ای نیز بهره می برد حجم متناسب تری نسبت به نرم افزارهای مشابه دارد. VirtualBox نیز تقریبا از تمامی سیستم عامل ها پشتیبانی می کند. Windows, Linux, Macintosh , DOS و بقیه انواع سیستم عامل ها به طور کامل در این ابزار پشتیبانی خواهند شد. نکته جالب در مورد این نرم افزار که حتی قادر است تا ویندوز ۷ را هم پشتیبانی کند تا کاربران بتوانند به راحتی ابتدا آن را به صورت مجازی آمایش کنند .به راحتی می توان تمامی اجزای سخت افزاری را برای استفاده از این نرم افزار برای سیستم عامل ها محدود و تنظیم نمود. ضمن این که می توان بخشی از هارد دیسک را به صورت مجازی برای سیستم عامل ها با فرمت خاصی در نظر گرفت در حالی که به اصل فضا هیچ خدشه ای وارد نمی شود.

 

ویژگی های VirtualBox 4.2.6.82870 :

  • قابلیت نصب ۱۵ نوع ویندوز و ۲۴ نوع لینوکس و ۱۷ سیستم عامل دیگر
  • قابلیت انتقال فایل بین سیستم عامل اصلی و نصب شده
  • قابلیت برقراری شبکه بدون هیچ تنظیمات خاصی بین دو سیستم
  • قابلیت کار با پورت USB در سیستم عامل نصب شده
  • قابلیت نصب انواع ویندوز و لینوکس سرور
  • امکان حرکت و انتقال خودکار موس و کیبورد بین سیستم عاملها
  • امکان عکس گرفتن از محیط سیستم عامل نصب شده
  • امکان استفاده از فایل ISO و درایو CD‌ و DVD برای نصب سیستم عامل
  • امکان تعیین اندازه رم و هارد برای هر کامپیوتر مجازی
  • امکان کار با فلاپی درایو
  • امکان به اشتراک گذاری یک فولدر بین سیستم عامل اصلی و نصب شده
  • امکان اجرای چندین سیستم عامل در یک زمان در صورت کافی بودن رم
  • نصب درایورهای مناسب در سیستم عامل نصب شده
  • امکان نصب سیستم عامل داس (DOS)
  • امکان دسترسی مستقیم به سیستم عامل نصب شده از روی سیستمی دیگر

- لیست ویندوزهایی که از برنامه پشتیبانی می کنند :

Windows 3.1
Windows 95
Windows NT 4.0
Windows 98
Windows 98 SE
Windows 2000
Windows Me
Windows XP
Windows XP 64 bit
Windows Server 2003
Windows Server 2003 64 bit
Windows Vista
Windows Vista 64 bit
Windows Server 2008
Windows Server 2008 64 bit
Windows 7



:: برچسب‌ها: اجرای چند سیستم عامل در یک سیستم با VirtualBox 4 , 2 , 6 , 82870 ,
:: بازدید از این مطلب : 531
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : downloadfarsi
ت : دو شنبه 29 / 4 / 1392

USB-Over-Network

USB Over Network 4.7.4 برای به اشتراک گذای دستگاههای USB متصل به شبکه می توانید از این نرم افزار استفاده کنید. با این کار دیگر نیاز به انتقال دستگاه ها از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر ندارید، و به راحتی می توانید از سایر دستگاه های USB استفاده کنید، درست مثل اینکه به کامپیوتر خودتان متصل هستند. USB over Network به شما اجازه می دهد تا با دستگاه های USB راه دور متصل به شبکه محلی و یا اینترنت همانند اینکه آنها مستقیماَ به PC شما وصل هستند، کار کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار:

  • امکان اتصال به دستگاه  USB  به اشتراک گذاشته شده (حتی از نوعی که امکان اشتراک گذاری ندارند) از یک سیستم Client به Server
  • امکان اشتراک گذاری (Sharing) نامحدود دستگاه های USB بر روی Server
  • کاهش هزینه های اشتراک گذاری و عدم نیاز به دستگاه های گران قیمت سوئیچ سخت افزاری
  • امکان دسترسی نامحدود دستگاه های USB در سیستم Client
  • امکان اشتراگ گذاری دستگاه های USB جدید به صورت اتوماتیک و هوشمند
  • پشتیبانی از طیف عظیمی از دستگاه های متنوع  USB
  • محیط نرم افزاری ساده و کاربر پسند جهت استفاده آسان و کاربردی
  • امکان اشتراک گذاری دستگاه USB مورد نظر، بدون نیاز به ریست کردن سیستم
  • امکان تعریف لیست دستگاه های خاص USB برای جلوگیری از اشتراک گذاری اتوماتیک USB
  • امکان اتصال اتوماتیک دستگاه های USB که از قبل روی سرور به اشتراک گذاشته شده بودند
  • پشتیبانی از جداسازی ایمن دستگاه های USB
  • سازگار با دستگاه های  USB v1.1 و USB v2.0
  • سازگار با تکنولوژی Hyper-Threading
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز ۷
  • و…

 



:: برچسب‌ها: به اشتراک گذاشتن مموری در شبکه , USB Over Network v4 , 7 , 4 ,
:: بازدید از این مطلب : 546
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : downloadfarsi
ت : دو شنبه 29 / 4 / 1392

google-earth

گوگل سرویس گوگل ارث خود که حاوی نقشه های کره زمین و فضا بود را به روز کرد و نقشه دو سوم کره زمین که در تسخیر اقیانوس هاست را نیز به آن افزود. به گزارش فارس به نقل از رویترز، با استفاده از نسخه پنجم نرم افزار گوگل ارث می توانید به زیر آب های اقیانوس بروید و از گشت وگذار در جهان زیر آب لذت ببرید. کارشناسان معتقدند هدف گوگل از افزودن نقشه اقیانوس ها به گوگل ارث جلب توجه عموم مردم به مسادل زیست محیطی و پدیده خطرناک گرم شدن کره زمین است که نتیجه آن آب شدن یخ های منطقه قطب و بالاآمدن آب اقیانوس هاست.

در این نسخه از گوگل ارث از عکس ها و ویدیوهای مربوط به ماهی ها و دیگر جانداران اقیانوس ها استفاده شده و کاربران می توانند به زیر آب بروند و بر فراز کف اقیانوس حرکت کنند. برای تهیه تصاویر و جمع آوری اطلاعات اقیانوس ها از عکسها و اطلاعات جمع آوری شده توسط نیروی دریایی ارتش آمریکا و چند موسسه خصوصی دیگر استفاده شده است.

 



:: برچسب‌ها: بازدید از زمین , ماه , مریخ و فضا توسط , Google Earth 6 , 0 , 3 2197 ,
:: بازدید از این مطلب : 542
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : downloadfarsi
ت : دو شنبه 29 / 4 / 1392

cFos Speed نام نرم افزار قدرتمندی است که شما توسط آن می توانید سرعت اتصال به اینترنت خود را تا چندین برابر افزایش داده و محدودیت های سرعت را از بین ببرید . این نرم افزار فوق العاده جالب، سرعت اینترنت شما را بالا می برد و سرعت دقیق آن را به شما نشان میدهد. این برنامه بیشتر به درد افرادی می خورد که از خطوط DSL و پرسرعت استفاده می کنند و با این برنامه می توانند از تمام پهنای باند اینترنت خود استفاده کنند و راحت تر فایل ها را دانلود کنند . به گفته شرکت سازنده ، این نرم افزار Traffic اتصال شما را افزایش داده و به شما این امکان را می دهد تا از حداکثر پهنای باند دریافتی از خطوط اینترنت استفاده نمایید .

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار :
- بالا بردن سرعت شما تا بیش از ۲۰۰%
- بهبود نوسانات دریافت فایل و ثبات سرعت
- ارسال سیگنالهای ارتباطی به ISP و دریافت اطلاعات در مورد سرعت واقعی Connect
- پشتیبانی از ویندوز ویستا
- بهبود سرعت برای اجرای بازی های آنلاین
- بالا بردن سرعت تا حد کامل برای انجام فرآیند P2P . و …

 



:: برچسب‌ها: افزایش سرعت اینترنت , cFosSpeed 6 , 50 Build 1810 Final ,
:: بازدید از این مطلب : 558
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : downloadfarsi
ت : دو شنبه 29 / 4 / 1392

SevenNet

نرم افزار مدیریت کافی نت هفت نت جهت مدیریت کامل یک کافی نت و یا گیم نت مورد استفاده قرار میگیرد .با توجه به اینکه نرم افزارهای مشابه در بازار همگی به نوعی غیر اتوماتیک هستند و تنها چند نمونه معدود و گران قیمت خارجی وجود دارد که تمام کارها را بصورت اتوماتیک انجام می دهند ، گروه نرم افزاری هفت بر آن شد تا نرم افزاری را با امکانات بسیار جالب و مشابه نرم افزارهای خارجی طراحی و در دسترس عموم قرار دهد .نرم افزارهای  فارس موجود در بازار به این صورت عمل می کنند که وقتی شخصی به عنوان مشتری به کافی نت مراجعه می کند، فردی که به عنوان مدیر کافی نت بر روی سیستم سرور می نشیند باید شروع و پایان کار مشتری را خودش انجام دهد ، در حالی که در این نرم افزار تمام کارها به صورت اتوماتیک انجام شده و حتی دیگر هیچ صندوقداری نمی تواند از سیستم ها سوء استفاده کند ، به این صورت که صفحه سیستم های کلاینت قفل بوده و تا زمانی که صندوقدار اجازه کار ندهد هیچ شخصی قادر نخواهد بود که از کلاینت ها استفاده کند و به محض این که اجازه کار توسط صندوقدار صورت می گیرد اطلاعات کارکرد به نام صندوقدار در داخل بانک اطلاعاتی ذخیره می شود و در نهایت این که مدیر می تواند با کنترل این اطلاعات که به نام صندوقدار در بانک اطلاعاتی وجود دارد وضعیت کافی نت را کنترل کند.

علاوه بر این مدیر قادر است با استفاده از نرم افزار به هر صندوقدار خود یک نام کاربری و رمز عبور داده و به هر کدام از آنها به صورت جداگانه محدودیتهایی را نسبت دهد.(به عنوان مثال نمایش صفحه کلاینتها و یا فرستادن پیام (همچنین در هر زمان مدیر کافی نت قادر است هر سیستم کلاینت خود را کنترل کند و از میزان کارکرد آنها بر روی هر سیستم مطلع شود ، اطلاعات حسابها میتواند به صورت سیستم ها مجزا و یا کلی محاسبه گردد و امکان نمایش نموداری از درامدها وجود دارد .

قابلیت های کلیدی نرم افزار هفت نت :
۱-کاملا فارسی بودن نرم افزار و امکان استفاده کامل از آن حتی برای مبتدی ها.
۲-محیطی بسیار زیباتر و همچنین قابل تغییر.
۳-مدیریت دانلود آزاد و بسته با یک کلیک و بدون راه اندازی سیستم.
۴-امکان چاپ گزارش هر مشتری با تاریخ و میزان کارکرد و زمان کارکرد به شکلی بسیار زیبا به ۲ زبان فارسی و انگلیسی .
۵-پشتیبانی از حالت های خاص برای افزایش قیمت استفاده از سیستم ها (هنگام استفاده توریست از سیستم کلاینت).
۶-امکان ارسال کارکرد ها به پست الکترونیک مدیر.
۷-تهیه نسخه پشتیبان بر روی سی دی بدون هیچ نرم افزار جانبی.
۸-امنیت بانک اطلاعاتی.
۹-امکان شناسایی تعداد نامحدود سیستم کلاینت.
۱۰-برقراری ارتباط بین Server و Client بصورت اتوماتیک بدون هیچگونه تنظیم خاص.
۱۱-امکان روشن و خاموش و Restart و Log Off سیستمها از طریق سرور.
۱۲-امکان پذیرش عضو و ذخیره اطلاعات اعضا و امکان چاپ کارکرد های آن ها در هر زمان به صورت اطلاعاتی یا نموداری.
۱۳-به همراه داشتن کافه تریا به طوری که هر کاربر می تواند سفارش خود را در هر زمان بدون بلند شدن از پشت سیستم درخواست کند.
۱۴-امکانات امنیتی قوی چنانچه در هر صورتی نرم افزار دچار مشکل شود و یا سرور و کلاینت دچار قطعی شوند تمامی کارکردها در درون سرور ذخیره می شود با دقت یک دقیقه.
۱۵-امکان نمایش مشخصات کلاینت ها از جمله شماره IP و …. بر روی سرور.
۱۶-امکان نمایش تعداد سیستم هایی که برنامه Client بر روی آنها نصب است و همچنین نمایش اتوماتیک تعداد سیستم هایی که کاربران بر روی آنها در حال فعالیت هستند.
۱۷-به همراه داشتن دفتر فروش و موجودی که می تواند تمام اجناس موجود در کافی نت را در وارد نموده و در نهایت مدیر می تواند به کم یا زیاد شدن آن ها پی ببرد و همچنین صندوقدار موظف است هر جنس فروخته شده را در دفتر فروش ثبت نماید این دفتر فروش برای مواردی چون حق عضویت و افزایش شارژ به صورت اتوماتیک عمل می کند .
۱۸-امکان مدیریت فایل ، اجرای فایل ، و بستن پنجره و یا برنامه ای خاص و قابلیت نمایش و حتی کنترل صفحه نمایش کلاینت به طوری که این قابلیت ها قابل تخصیص و به هر صندوقدار می باشد.
۱۹-قابلیت گزارش گیری از هر کاربر بصورت روزانه و یا در هر تاریخی، یعنی کدام کاربر بر روی کدام سیستم و در چه تاریخی چه میزان کارکرد داشته است ویا یک سیستم در یک تاریخ خاص چه میزان کارکرد داشته به همراه امکان پرینت آن.
۲۰-امکان نمایش کلیه فعالیتهای روزانه و حتی در محدوده زمانی خاص.
۲۱-بدون هرگونه کاهش سرعت و یا اختلال در سیستم ها.
۲۲-قابلیت تنظیم نام کافی نت برای گزارش گیری.
۲۳-امکان اجرای خودکار برنامه سرور و کلاینت.
۲۴-امکان شروع سرویس دهی سیستم کلاینت از روی سیستم سرور برای افرادی که کمتر به کافی نت مراجعه میکنند و نام کاربری و رمز عبور ندارند.
۲۵-دارای تنظیمات متعدد برای شرایط خاص (قیمت دانلود آزاد و بسته ، اعضا ، اشخاص غیر عضو و بازی)
۲۶-تعیین رمز عبور بین سرور و کلاینت
۲۷-تعیین زمان های هشدار برای پشتیبان گیری از پایگاه داده
۲۸-تعیین قیمت های حق عضویت و حداقل شارژ و کارکرد مبنا و شاخص گرد کردن کارکردها .
۲۹-عدم دسترسی صندوقدار به تنظیمات اصلی از جمله تعیین قیمت ها.

تغییرات کلیدی نرم افزار در نسخه ۴:

۱-امکان کسب درآمد
۲-قابلیت اجرا در ویندوز Seven و ویندوز ویستا
۳-اضافه شدن قابلیت کنترل کامل گیم نت
۴-امنیت فوق العاده و کم نظیر ، تنها نرم افزارهایی کهشما معرفی می کنید، در سیستم کلاینت قابلیت اجرا دارند
۵-قابلیت امنیتی جدید بستن اتوماتیک پنجره های نامعتبر در سیستم کلاینت
۶-Remote Desktop کاملا پیشرفته
۷- محاسبه اتوماتیک هزینه چاپ
۸- امکان تغییر فایل تبلیغاتی در کلاینت ها
۹-قابلیت تعریف عضوهایی از نوع بازی و تعیین قیمت مخصوص بازی در پنجره تنظیمات
۱۰-اضافه کردن شارژ اعضا در هنگام کار
۱۱-امکان محاسبه بر اساس واحد پول های مختلف (مثلا تومان ، دلار)
۱۲-اضافه شدن گزینه ای جهت حذف داده های غیر ضروری ماههای قبل
۱۳-امکان غیر فعال کردن گزینه چت برای کلاینت ها (برای محیط های آموزشی)
۱۴-امکان اضافه کردن توضیحات به کلاینت های در حال کار(مثلا ثبت هزینه چاپ و یا خرید)
۱۵-اضافه شدن راست کلیک روی کلاینت ها در صفحه اصلی برای سرعت بیشتر و درج توضیحات
۱۶-کاهش هشتاد درصدی دانلود بنرهای تبلیغاتی
۱۷-اضافه شدن بخش اخبار
۱۸-امکان خاموش کردن تمام کلاینت ها و همچنین راه اندازی مجدد همه آن ها
۱۹-افزایش پوسته های نرم افزار
۲۰-رفع مشکل شارژ هنگام پایان یافتن شارژ اعضا در ورژن قبلی
۲۱-رفع مشکل بنر در بازی ها

 



:: برچسب‌ها: نرم افزار قدرتمند مدیریت کافی نت , Seven Net ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : downloadfarsi
ت : دو شنبه 29 / 4 / 1392

Axure-RP-Pro-6.5.0.3051

سایت بزرگ ایـ افـ دانلود نرم افزار قدرتمند Axure RP که ابزاری پیشرو جهت افزایش سرعت wireframes ها ،نمونه های اولیه و مشخصات برای برنامه های کاربردی و وب سایتها می باشد را در اختیار شما قرار داده است.Axure RP طراحان را قادر می سازد تا از ویژگی Mockups برخوردار باشند و با ابزار های فعلی خود ساده تر برخورد کنند.این نرم افزار قابل استفاده ی افزاد حرفه ای همچون تحلیلگران کسب و کار، معماران اطلاعاتی، کارشناسان، مدیران محصول ها و IT در سراسر جهان از جمله ۱۰۰۰ شرکت مشاور به سازمان های مستقل مورد استفاده قرار می گیرد.Axure RP به یک ابزار ضروری برای طراحی موفقیت آمیز تبدیل شده است.

برخی از ویژگی های این نرم افزار :
افزایش کارایی و افزایش سرعت در کار ها
تعامل سهامداران به منظور جمع آوری و داشتن بازخورد ارزشمند
آسان برای استفاده
دارای نمونه های تعاملی با حاشیه نویسی
دارای قابلیت برنامه ریزی
و…




:: برچسب‌ها: نمونه‌سازی وب‌سایت , Axure RP Pro 6 ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : downloadfarsi
ت : دو شنبه 29 / 4 / 1392

XnView

نرم افزار گرافیکی XnView یک نرم افزار مدیریت قدرتمند و حرفه ای تصاویر است که به شما اجازه می دهد با تصاویر خود به صورت تکی یا دسته ای کارهای خارق العاده ای انجام دهید و چیزی شبیه معجزه انجام دهید. دلیل اینکه این همه از این نرم افزار کم حجم تعریف و تمجید کردیم این است که این نرم افزار کوچک قادر است کارهای فوق العاده ای با تصاویر شما انجام دهد. از تبدیل و تغییر اندازه تا برچسب زدن روی یک یا ۱۰۰۰۰۰۰ فایل به صورت همزمان گرفته تا تغییر پارامتریک فایل ها به صورت تکی یا دسته جمعی. این نرم افزار گرافیکی کارهای بسیار بر روی تصاویر شما انجام می دهد. کافی است تصویر یا تصاویر مورد نظرتان را انتخاب کنید و سپس عملیات مورد نظرتان را در کسری از ثانیه بر روی تصویر انجام دهید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار XnView v1.99.6 :
- قابلیت وارد کردن بیش از ۴۰۰ فرمت فایل های گرافیکی درون برنامه
- قابلیت تبدیل تصاویر و خروجی گرفتن به بیش از ۵۰ فرمت گرافیکی
- پشتیبانی از فایل های چندگانه TIFF, انیمیشن های GIF و آیکون های متحرک .ICO
- پشتیبانی از فراداده ها یا متادیتا های IPTC , EXIF
- قابیلیت چرخش خودکار EXIF
- قابلیت ویرایش اطلاعات IPTC فایل های تصویری
- قابلیت تغییر اندازه , چرخاندن و قیچی کردن تصویر و یا تصاویر متعدد به صورت همزمان
- قابلیت حفظ کیفیت فایل های JPG در حین انجام عملیات مختلف بر روی این نوع فرمت فایل تصویری
- قابلیت تنظیم روشنایی و کنتراست
- قابلیت تنظیم درجه بندی خودکار و کنتراست خودکار
- قابلیت ویرایش تعداد رنگ در تصویر
- قابلیت اعمال جلوه های مختلف تصویری نظیر تار کردن, چندرنگی کردن, قدیمی کردن و …
- قابلیت اعمال افکت لنز, افکت موجی بر روی تصاویر و …
- قابلیت نمایش تصاویر به صورت تمام صفحه
- قابلیت اضافه کردن کپی رایت و واترمارک بر روی تصاویر
- قابلیت نمایش تصاویر به صورت اسلاید
- قابلیت تبدیل و تغییر نام فایل ها به صورت دسته جمعی و یکجا
- قابلیت سایت صفحات وب از تصاویر انتخاب شده
- قابلیت ذخیره عکس از صفحه نمایش
- قابلیت تبدیل چندین فایل به یک فایل TIFF , DCX, LDF
- قابلیت پشتیبانی از فرمت VTF
- قابلیت پشتیبانی از TWAIN و WIA
- قابلیت مدیریت حرفه ای چاپ تصاویر
- قابلیت کار بر روی تصاویر در محیط نرم افزار توسط DRAG & DROP
- قابلیت برنامه نویسی برای نوشتن اسکریپت برای تغییر پارامتری روی چندین فایل مختلف با پارامترهای مختلف
- قابلیت مقایسه دو به دو تصاویر
- پشتیبانی از تمامی ویندوز های موجود
- پشتیبانی از ۴۴ زبان برای محیط نرم افزار



 



:: برچسب‌ها: مشاهده و تبدیل فرمت های مختلف فایل های گرافیکی , XnView v1 ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : downloadfarsi
ت : دو شنبه 29 / 4 / 1392

Art Icons نرم افزاری است که به وسیله آن خواهید توانست با چند کلیک ساده یک آیکون طراحی کنید. در این نرم افزار کاربران به کمک ابزارهای مختلفی که در اختیار خواهند داشت به راحتی قادر به ساخت و طراحی این تصاویر کوچک خواهند بود. همچنین کاربران در این نرم افزار قادر خواهند بود تا با وارد نمودن تصاویر دلخواه خود به برنامه و ایجاد تغییرات با ابزارهای موجود در این نرم افزار ، آن ها را به آیکون های مورد نظر خود تبدیل کنند .

ویژگی های کلیدی نرم افزار ArtIcons :

- طراحی آیکون های زیبا به صورت ثابت یا متحرک
- امکان ویرایش آیکون های موجود و تغییر اندازه آنها
- ابزار ویژه تبدیل آیکون های سیستم عامل مک به ویندوز
- امکان وارد کردن عکس با فرمت های مختلف به نرم افزار جهت ساخت آیکون
- امکان ذخیره آیکون ها با فرمت های مختلف تصویری چون PNG,GIF,JPG و…
- محیط کاربری زیبا و ساده با ابزار طراحی کامل
- کم حجم با نصب بسیار آسان
- پشتیبانی از فناوری Darg&Drop
- پشتیبانی از فرمت تصویر فتوشاپ PSD
- ابزار ویژه استخراج آیکون از پوشه ها و دایرکتوری ها
- و..

 



:: برچسب‌ها: ساخت و ویرایش آیکون , ArtIcons Pro5 ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : downloadfarsi
ت : دو شنبه 29 / 4 / 1392

 

PhotoInstrument

PhotoInstrument 5.7 Build 573 نرم افزاری بسیار کم حجم که در نوع خود تقریبا کم نظیر و یا حتی بی نظیر است. از جهاتی این نرم افزار بسیار ساده است اما از جهت دیگر استفاده از آن هم فوق العاده آسان است. تنها با انتخاب تصویر مورد نظر و سپس انتخاب براش مناسب می توان تصویری با نهایت خلاقیت را بدست آورد. در PhotoInstrument قابلیت ویرایش، روتوش، نقاشی و ساخت تصاویری که به نظر برسد به دست یک عکاس حرفه ای گرفته شده است، وجود دارد. کاربران اگر نگاهی به سایت سازنده و بخش گالری تصاویر این سایت داشته باشند متوجه هنرنمایی این نرم افزار حتی با همین امکانات ساده هم خواهند شد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PhotoInstrument :

آسان بودن استفاده از نرم افزار
سرعت عمل در انجام کارها
ابزاری کم حجم و بی نظیر نسبت به ابزارهای مشابه
نهایت کیفیت در ذخیره سازی تصاویر
دارای بیش از ۱۵ براش
استفاده از زبان های مختلف در نرم افزار
نور، رنگ، تیره کردن، کپی کردن، از بین بردن قرمزی چشم و … از قابلیت های موجود در این نرم افزار
لذت نقاشی، ویرایش و روتوش تصاویر با PhotoInstrument
وجود قابلیت هایی که تمامی رنگ ها و نور در براش ها قابل تنظیم است
دارای قابلیت تبدیل تصویر به عکس هایی که با دوربین های عکاسی گرفته شده اند
پشتیبانی کامل از زبان شیرین فارسی
سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷


 



:: برچسب‌ها: روتوش تصاویر , PhotoInstrument 57 Build 573 ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : downloadfarsi
ت : دو شنبه 29 / 4 / 1392

Adobe-Photoshop-CC-14.0-Final

Adobe Photoshop CC 14.0 Final شرکت ادوبی نسخه جدید فتوشاپ با نام CC را منتشر کرده است. فتوشاپ سی سی یا همان فتوشاپ ابری (Creative Cloud)، ده ها تفاوت مهم با نسخه های قبلی فتوشاپ دارد و علاوه بر این امکان فراهم سازی امکانات و رفع مشکلات با سرعت خیلی بالا برای برنامه نویس های ادوبی وجود دارد. در Adobe Photoshop CC امکانات جدیدی چون بهبود نقاشی سه بعدی، ابزارهای کامل تری برای ویرایش تصویر، ابزارهای انتخاب تصویر بهتر، بزرگنمایی عکس با کمترین افت کیفیت، یک ابزار بسیار کاربردی برای کاهش لرزش دوربین و بسیاری ویژگی های جدید دیگر قرار داده شده است.

قابلیت های نرم افزار Adobe Photoshop CC:
شارپ هوشمند جدید که می تواند بسیار کاربردی باشد
بزرگنمایی عکس با کمترین افت کیفیت
بهینه شدن توانایی کار بر روی ویدئو و فایل های سه بعدی
camera row 8 با قابلیت پشتیبانی از لایه ها
ویرایشگر گرد مستطیل که به درخواست کاربران بوده است
یک ابزار بسیار کاربردی برای کاهش لرزش دوربین
بهبود یافتن نقاشی سه بعدی
افزایش بهره وری در استفاده از محیط کار و ابزارها
کنترل پنل بهبود یافته ی بخش سه بعدی
تبدیل ساده عکس از ۲ بعدی به ۳ بعدی
گزینه های بهتر، بیشتر و قویتر برای چاپ عکس
ارائه خروجی با کیفیت بهتر
تحول اساسی ابزار تصحیح رنگ
بهبود اثر سه بعدی
سیستم anti-aliasing جدید
وارد کردن رنگ از وب
ایجاد ویدئو بصری
موتور گرافیکی mercury
پنل Mask جدید برای کار بهتر با ماسک ها
امکان ساخت بهتر تصاویر پانوراما
سازگار با نسخه های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی
با امکان تایپ پارسی در هر ۲ نسخه ۱۳ و ۱۴
و …

توضیحات :
اقدام به نصب نرم افزار کنید و هنگام نصب نرم افزار گزینه Try را انتخاب کنید تا به صورت Trial نصب شود. (جهت نصب به صورت Trial باید در سایت Adobe عضو شوید که این عضویت به صورت رایگان از طریق همان قسمت نصب قابل انجام می باشد (Create an Adobe ID)) همچنین می توانید اینترنت خود را قطع کنید تا نیازی به Adobe ID نداشته باشید.
در مرحله انتخاب مسیر نصب زبان نصب را یدعم العربیه English انتخاب کنید تا امکان تایپ فارسی در نرم افزار وجود داشته باشد.
نرم افزار را به صورت Trial اجرا کنید و سپس آن را ببندید.
محتویات پوشه Crack را مطابق ویندوز خود در محل نصب نرم افزار C:Program FilesAdobe کپی کنید سپس نرم افزار را اجرا کنید.

روش دوم برای کرک کردن نرم افزار:
فایل زیر را دانلود کنید، از غیرفعال بودن آنتی ویروس خود مطمئن شوید. ابتدا نرم افزار را یک بار حتما اجرا کنید و سپس ببندید. حال فایل Patch را در محل نصب نرم افزار کپی نموده و اجرا نمایید. بر روی گزینه ی Patch کلیک کرده تا نرم افزار پچ شده و سپس به اجرای نرم افزار بپردازید.



:: برچسب‌ها: ویرایش تصاویر با فتوشاپ سی‌سی , Adobe Photoshop CC 14 Final ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : downloadfarsi
ت : دو شنبه 29 / 4 / 1392

 

LibreOffice-3.5.1

وقتی برای ساخت یک سند متنی یا پایگاه داده و یا یک سند برای ارائه آماده می شوید اولین گزینه ای که به ذهن شما خواهد آمد نرم افزار Microsoft Office خواهد بود اما این نرم افزار سنگین و گران است در واقع نرم افزارهای ارزان تری نیز در بازار موجود است اما نرم افزار  LibreOffice تمامی امکانات مورد نیاز شما را به رایگان در اختیار شما قرار خواهد داد در منوی اصلی نرم افزار شما انتخاب خواهید کرد که از کدام ابزار می خواهید استفاده کنید Base, Calc, Draw, Impress, Math یا Writer . هرکدام از این نرم افزارها ظاهری شبیه به نرم افزار آفیس اکس پی دارند  و  شباهت های زیادی با آن دارند نرم افزار Writer  ابزاریست برای پردازش متن و نرم افزار های Base و Impress جهت ساخت ارائه به کار می رود از قابلیت های مهم این نرم افزار امکان ایجاد فایل هایی با فرمت های قابل ارائه و استفاده در Microsoft Office می باشد.


سایت سازنده : www.libreoffice.org

 



:: برچسب‌ها: دانلود , LibreOffice 4 , 0 , 1 , رقیب مایکروسافت آفیس ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : downloadfarsi
ت : دو شنبه 29 / 4 / 1392

X-Men-vs-Street-Fighter

اگر طرفدار بازی های رینگی و دعوای مسابقه ای هستید حتما x-men vs street fighter را یک بار امتحان کنید. مسابقات مرگ باری که در واقع نزاع برای بقا و مرگ است! در این بازی انواع کاراکترهای قدرتمند وجود دارند که هر کدام در فنی خاص مهارت بسیار دارند. این بازی می توان گفت در سبک tekken می باشد. اما شخصیت های آن متنوع تر و جذاب تر است. هر کاراکتر با کدهای مخصوصی که وجود دارد قادر به انجام حرکات خارق العاده و جادویی هستند که اگر سرعت عمل و دقت کافی به خرج دهید می توانید تنها با چند ضربه جادویی حریف را از میان بردارید. اگر انواع شخصیت های موجود در بازی را امتحان کنید خواهید دید که حرکات آن ها غیر تکراری بوده و هر کدام جذابیت مخصوص خود را دارند. این بازی به صورت بدون نیاز به نصب (پرتابل) می باشد.

ویژگی های بازی x-men vs street fighter:
ـ پرتابل
ـ گرافیک بالا
ـ کاراکترهای متنوع با ویژگی های غیر تکراری
ـ کدهای ویژه برای حرکات جادویی

حداقل سیستم مورد نیاز:
ـ سیستم عامل XP / Vista
ـ پردازنده مرکزی Pentium IV 1.2 GHz
ـ کارت گرافیک ۳۲MB
ـ حافظه موقت ۲۵۶MB



سایت سازنده : projectx.cyberfuturism.com



:: برچسب‌ها: بازی , بازی جنگی , جنگ تن به تن , جنگ خیابانی ,
:: بازدید از این مطلب : 452
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : downloadfarsi
ت : یک شنبه 28 / 4 / 1392


 
sam2

 بازی بی نظیر سام ماجراجو ۲ فشرده شده (۶۰۰ مگابایت) – ۱۰۰% تست شده
Serious Sam 2: The Second Encounter عنوان یکی از جدیدترین بازی های منتشر شده در نوامبر سال ۲۰۱۱ میلادی میباشد. قطعا با نسخه های قبلی سری بازی های سریو سام آشنا هستید.هم اکنون ویرایش دوم این بازی توسط کمپانی Devolver Digital منتشر و توسط استودیوی بازی سازی Croteam ساخته شد. سری قبلی این بازی در سال های ۲۰۰۱ منتشر شد . این در حالی است که استقبال از سری قبلی آن بسیار زیاد بود . شاید به دور از ذهن نباشد که بگوییم سری قبل بازی Serious Sam به یکی از زیباترین عناوین بازیهای رایانه ای دنیا مبدل شد . جالب تر آن است که بدانید درست بعد از ۳ سال ، نسخه دوم آن منتشر شده است . داستان این نسخه از بازی برگرفته شده از داستان سری اول میباشد که آیتم های فراوانی به آن افزوده شده است و این در حالی است که گرافیک بازی ، پیشرفت به سزایی داشته است.دشمنان شما ، به سان نسخه های قبلی موجودات ناشناخته هستند.نسخه های قبلی تحت عناوین Serious Sam 1, Serious Sam HD The First Encounter and Second Encounter روانه بازار شد.سری بازی های سام ماجراجو از روزی که عرضه شد علاقه مندان بسیاری را در سطح جهان نصیب خود کرد.شما از همان اول که وارد بازی می شوید متوجه اصل داستان نمی شوید.شما باید راه درازی را پشت سر بگذارید تا دشمنان را نابود کرده و به سر دسته ی آنها برسید.در این راه طولانی شما از مقبره ها , دشت ها و کوهستان های زیادی باید عبور کرده و آیتم های جادویی زیادی را باید به دست بیاورید تا در این راه و رسیدن به غول آخر موفق شوید.

 

ژانر این بازی اول شخص است و شما با سلاح های متنوعی که در اختیار دارید، به جنگ دشمنان ناشناخته خود می روید. کنترل بازیکن در این بازی همانند نسخه های قبلی بسیار جالب و به سبک قدیم آن است. موتور گرافیکی بازی با توجه به افزایش توانایی رایانه ها در تحمل پردازش های سنگین، افزایش به سزایی داشته است. اگرچه شما می توانید گرافیک آن را برای انواع دستگاه ها طراحی کنید .




:: موضوعات مرتبط: بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: بازی سم جدی 2 , بازی کم حجم Serious Sam 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 850
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : downloadfarsi
ت : یک شنبه 28 / 4 / 1392

gta5

 بازی بی نظیر جی تی ای ۵ فشرده شده (۷۱۲ مگابایت) – کرک شده
بازی فوق العاده جذاب و محبوب جی تی ای GTA San Andreas Original که توسط کمپانی پرآوازه و مشهور Rockstar در سال ۲۰۰۵ برای PC منتشر شد ، این بازی شروع یک شگفتی برای نسخه ی بعدی یعنی GTA IV بود، پس از نسخه ی GTA Vice City این نسخه سروصدای بسیار زیادی به پا کرد و کمپانی قدرتمتد Rockstar با انتشار GTA IV طرفدار بیشماری پیدا کرد و در آنجا بود که تمام رقبای خود را کنار زد. گرچه تاکنون بازی به زیبایی و هیجانی سری نسخه های GTA منتشر نشده اما می توان گفت که سری نسخه های این بازی همیشه با تغییران بسیار چشم گیری همراه بوده و این مسئله یکی از رمزهای موفقیت این بازی است. قهرمانان جدید ، دوستان جدید ، قوانین جدید همگی از تغییرات این نسخه هستند.

در San Andreas شما به شهر سان آندریاس خواهید آمد اما توسط پلیس دستگیر می شوید و پس از مدتی آنها شما را در یک کوچه ای از ماشین به بیرون پرت خواهند کرد حال شما هیچ چیزی جز یک دست لباس که بر تن دارید ندارید و باید برای زنده ماندن دست به هر کاری بزنید و با سیاستمداران ، بازرگانان ، باندهای خیابانی ، قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه و….رابطه برقرار می کنید. این بازی برای بسیاری از دوست داران سری GTA خاطره انگیز است ، اما در سال ۲۰۱۱ این بازی با تغییرات زیادی ، از جمله ماشین های جدید و سلاح های جدید و محیط کاملا متفاوت بازنگاری شد. نسخه نهایی این بازی که به GTA 5: San Andreas Extreme Edition 2011 شهرت یافته است برای شما عزیزان آماده دانلود قرار داده ایم .

توجه : هیچگونه پسوردی بر روی فایل مورد نظر وجود ندارد .



سایت سازنده : www.gta-sanandreas.com
تصویر محیط : شماره یک



:: موضوعات مرتبط: بازی اندروید , استراتژیک , بازی های HD , تمرکز , رقابتی , مسابقه , پازل , اکشن , پیشنهادی , ,
:: برچسب‌ها: نسخه نهایی جی‌تی‌ای ۵ GTA 5 ,
:: بازدید از این مطلب : 883
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : downloadfarsi
ت : یک شنبه 28 / 4 / 1392

Trial-Xtreme-3-v5.9

Trial Xtreme بازی ای بسیار زیبا با ویژگی های جدید و مراحل حیرت بر انگیز است که نفس شما را حبس می کند! این بازی موتوری با بیش از ۴۰ میلیون دانلود در سراسر جهان به محبوب ترین بازی موتور سواری برای اندروید تبدیل شده است. ۷۶ مرحله جدید و چالش بر انگیز، گرافیکی واقعی، گیم پلی روان و بسیاری دیگر از ویژگی های این بازی می باشند. شما می توانید موتور و موتور سوار را طبق سلیقه ی خود طراحی کنید و وارد مسابقات حرفه ای شوید. گیم پلی بازی بر اساس شتاب سنج گوشی شما عمل می کند.


 



:: برچسب‌ها: موتورسواری حرفه ای , Trial Xtreme 3 v5 , 9 ,
:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : downloadfarsi
ت : شنبه 25 / 4 / 1392

France-Wallpapers

عکس های زیبا برای صفحات دسکتاپ آرامش و لذت خاصی را به انسان دست می دهد که با شوق و شور بیشتری می تواند از کار و یا انجام برنامه های خود در ویندوز کمال استفاده را ببرد. این عکس های زیبا هرچند که بسیار زیبا هم باشند ، بعد از مدتی تکراری شده و دیگر آن لذت و آرامشی که ابتدا به آن نگاه میکردید را ندارد. به همین منظور سعی در جمع آوری بهترین ، زیباترین و جذابترین عکس ها برای دسکتاپ شما نموده ایم. این تصاویر با موضوعات متنوع آماده میشود و بصورت کاملا رایگان در اختیار شما کاربران قرار میگیرد.



تعداد تصاوير : 30
فرمت فایل : 1920x1200



:: برچسب‌ها: مجموعه تصاویر شهر فرانسه , France Wallpapers 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : downloadfarsi
ت : شنبه 25 / 4 / 1392

Tom-and-Jerry-in-Shiver-Me-Whiskers-2006

خلاصه داستان: طبق معمول تام و جری در حال تعقیب و گریز هستند اما این‌بار ماجراها در یک کشتی دزدان دریایی رخ می‌دهد. داستان از جایی شروع می‌شود در طوفانی بزرگ در دریا جریان گرفته است و ناخدای شجاع کشتی دزدان دریایی…

شرکت تولید کننده: Turner Entertainment, Warner Bros. Animation, Toon City
سال تولید: ۲۰۰۶
کشور تولید کننده: آمریکا
زبان: انگلیسی
کیفیت: عالی BR-Rip 720p



كارگردان : Scott Jeralds
مدت زمان : ۷۴ دقیقه



:: برچسب‌ها: انیمیشن تام و جری در کشتی دزدان دریایی , Tom & Jerry in Shiver Me ,
:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : downloadfarsi
ت : شنبه 25 / 4 / 1392
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');